Na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci wzrost znaczenia projektów w organizacji i gospodarce stał się faktem. Zjawisko to, w pewnym uproszczeniu polegające na przejściu od powtarzalnych do nierutynowych procesów, doprowadziło do istotnych zmian w sposobie funkcjonowania przedsiębiorstw oraz do wyodrębnienia dziedziny wiedzy, jaką jest zarządzanie projektami.
Rośnie liczba interakcji projektów z otoczeniem i z różnymi podmiotami występującymi w nim. Projekt zatem nierozerwalnie związany jest z zachowaniami interesariuszy. Koncepcja interesariuszy zdobywa coraz większą popularność wśród specjalistów zarządzania ze względu na jej pragmatyczny, bliski praktycznym problemom i rozwiązaniom, charakter. Koncepcja ta traktuje bowiem zarządzanie jako wypadkową aspiracji, celów i działań różnych grup interesów, co jest zgodne z obserwacjami i doświadczeniami praktycznymi. Szczególne znaczenie zjawisko to ma w zarządzaniu projektami.
Autorzy
Stanisław Bochnak, Magda Brzezicka, Emil Bukłaha, Sylwester Gregorczyk, Bartosz Grucza, Paweł Grząbka, Mateusz Juchniewicz, Maciej Kloze, Patrycja Kołodziejczyk, Piotr Malec, Krzysztof Ogonek, Krzysztof Pycia, Małgorzata Smaroń-Cieślak, Ewa Sońta-Drączkowska, Jerzy Stawicki, Michał Trocki, Paweł Wyrozębski
Do kupienia w:
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-60414-10-1
EAN: 9788360414101
Liczba stron: 392
Format: 165x235mm
Wydawnictwo: Bizarre