Na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci wzrost znaczenia projektów w organizacji i gospodarce stał się faktem. Zjawisko to, w pewnym uproszczeniu polegające na przejściu od powtarzalnych do nierutynowych procesów, doprowadziło do istotnych zmian w sposobie funkcjonowania przedsiębiorstw oraz do wyodrębnienia dziedziny wiedzy, jaką jest zarządzanie projektami.
Rośnie liczba interakcji projektów z otoczeniem i z różnymi podmiotami występującymi w nim. Projekt zatem nierozerwalnie związany jest z zachowaniami interesariuszy. Koncepcja interesariuszy zdobywa coraz większą popularność wśród specjalistów zarządzania ze względu na jej pragmatyczny, bliski praktycznym problemom i rozwiązaniom, charakter. Koncepcja ta traktuje bowiem zarządzanie jako wypadkową aspiracji, celów i działań różnych grup interesów, co jest zgodne z obserwacjami i doświadczeniami praktycznymi. Szczególne znaczenie zjawisko to ma w zarządzaniu projektami.
Autorzy
Jerzy Gajewski, Bartosz Grucza, Mariusz Kłos, Maria Matusiewicz, Bartosz Mazur, Katarzyna Nowicka, Wojciech Paprocki, Jana Pieriegud, Mateusz Pieróg, Michał Wolański
Do kupienia w:
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-945091-5-6
Liczba stron: 224
Format: 180x248mm