Na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci wzrost znaczenia projektów w organizacji i gospodarce stał się faktem. Zjawisko to, w pewnym uproszczeniu polegające na przejściu od powtarzalnych do nierutynowych procesów, doprowadziło do istotnych zmian w sposobie funkcjonowania przedsiębiorstw oraz do wyodrębnienia dziedziny wiedzy, jaką jest zarządzanie projektami.
Rośnie liczba interakcji projektów z otoczeniem i z różnymi podmiotami występującymi w nim. Projekt zatem nierozerwalnie związany jest z zachowaniami interesariuszy. Koncepcja interesariuszy zdobywa coraz większą popularność wśród specjalistów zarządzania ze względu na jej pragmatyczny, bliski praktycznym problemom i rozwiązaniom, charakter. Koncepcja ta traktuje bowiem zarządzanie jako wypadkową aspiracji, celów i działań różnych grup interesów, co jest zgodne z obserwacjami i doświadczeniami praktycznymi. Szczególne znaczenie zjawisko to ma w zarządzaniu projektami.
Autorzy
Bartłomiej Arendarski, Jerzy Gajewski, Bartosz Grucza, Hubert Igliński, Przemysław Komarnicki, Janina Molenda, Katarzyna Nowicka, Wojciech Paprocki, Jana Pieriegud, Mateusz Pieróg, Krzysztof Polakowski, Michał Ramczykowski, Maciej Szymczak, Konrad Świerczek, Michał Wolański, Jakub Zawieska
Do kupienia w:
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-945091-2-5
Liczba stron: 260
Format: 180x248mm